Monday, September 3, 2012

soalan pelik ummi n ayah...

well 2 days ago my best friend Illy told me how her dad bising beliau xde calon nak kawen lg...

haha

for the record, me n Illy sebaya...

so lepas berborak lama2, kitorg pun balik


********

so semalam angah's boyfriend datang

so ayah n ummi memang senang hati la...

len macam je ummi n ayah tanya soklan.. hehe


malam tu ummi cakap la.. (tapi angah xde kat umah)

"kamu xde nak bawak calon ke?"

so lepas saye cakap xde calon, ayah sambung

"kawan ayah umur baru 40 lebih tapi dah 2-3 kali ayah pegi kenduri kawen anak dia"

.... =_=' (apala point ayah ni?).....

" ayah dah 55 tapi satu pelamin pun x naik lagi dlm rumah ni.."

saye pun tengok ayah n ummi... "apela poin ummi n ayah ni sbnrnye?"

"xde calon langsung ke long?" ummi tny... "budak ******* tu?" 

"ummi n ayah x kesah asal budak tu ada masa depan, kerja tetap n boleh bimbing kamu"

"puiiiii... gelila.... mmng xde.. kalau ngan ******* tu, hari2 perang saudara"

HAHAHAHA!!! (ummi n ayah bertubi-tubi gelak)

"kalau ummi nak menantu sangat carikkan la.."
mcm abg Ben ni buleh x ummi? hehe

"nak mcm mn?"  tny ayah

"macam Ben Burnley"

"huh??" ummi pelik

"xpe la... nak yg gaji 6 angka tp duit US, anak yatim piatu, yang x kesah mkn telur goreng hari2..." HAHAHA

"budak yang kejar hantu tu xnak?" ummi tny

"abg Dean?? haha!! xmau.. dia xde rumah.. banyak peminat (Belle)"

=_=' "kalau macm tu kamu cari sendiri lah.. demand lebih2 pulak" kata ayah


**********


apela ummi n ayah ni.... 

dia x taw ke Ben tu takut nek kapal terbang...

mcm mn nak bawak jumpa....

HAHAHA!!!!


nampaknye angah kena kawen dulu la.... langkah bendul pun xpe.. HAHA


2 comments:

  1. mau menantu la ni. bah cepat2 bawa atul. jgn kasi lambat2.

    ReplyDelete
  2. haha... atul tunggu kak anne dulu... HEHE

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...